La La Land

• USA La La Land (více)
Trailer 2

Moderní pojetí klasického hollywoodského milostného románu umocněné skvělými písničkami doprovázenými velkolepými tanečními čísly líčí vášnivý milostný vztah od něžného vzrušení rozvíjející se lásky až po trpké zklamání z velkých ambicí. (Freeman Ent.)

Videa (26)

Trailer 2

Recenze (1 154)

Fiftis

Odstrašujúci muzikálový kúsok robí z režiséra Damiena Chazellea zaslúžene jedného z najhorších tvorcov. Bude rozhodne zaujímavé sledovať, kam jeho kroky budú ďalej smerovať. Aby sme sa jeho počinom vyhli. Som mierne na rozpakoch a neviem, čo si myslieť. Počul a čítal som niekoľko názorov a vysvetlenie, prečo určité veci vo filme vyzerajú ako vyzerajú a prečo sa stalo to a ono.a znie to ako tak logicky, veľa to vysvetľuje, ale rovnako si myslím, že by táto omáčka nemala byť pre potešenie z muzikálu zásadná. Podľa mňa je to bez ďalšieho vysvetľovania film na polceste a za mňa má VEĽKÝ problém vtiahnuť diváka do deja. Hneď prvá tanečná scéna mi neprišla vôbec dobrá a celkovo sa začiatok až dosť ťahal. Ryan Gosling by sa mohol tentoraz tak nejako viac snažiť, ale oproti nemu zvodná Ema Stone bola jedinou pozerateľnou vecou a tie jej veľké očiská mi vždy rozopínajú zips na nohaviciach. ()

Adrian

Zeby po dlhej dobe svitala v krajine snov nadej na nove, dokonale filmove herecke duo, ktoreho vzajomna zohratost robi ich spolocne chvile pred kamerou ked uz nie nezabudnutelnymi, tak aspon divacky velmi vdacnymi...?!? Crazy,stupid love a La La Land su v tomto smere viac ako radostnym prislubom. Here' s to them...! ()

Sarkastic

„Chceš zůstat na další?“ - „Ne, měli bychom jít.“ Chazelle si u mě Whiplashem nasadil laťku pořádně vysoko a…nezklamal mě! Technická stránka je vypiplaná, příběh dostatečně nosný, herecké duo sehrané. Snímek se může plně opřít o skvěle zvládnuté žánrové pilíře jako taneční choreografii, chytlavou hudbu (těch písní je tu sice přehršel, ale hned několik bylo opravdu výrazných) a v neposlední řadě nevtíravý zpěv. A když už jsem u té otázky žánru…pro někoho byl ten přechod od muzikálu k hudebnímu filmu hůře přijatelný, mně ovšem přišel až překvapivě plynulý, a to kvůli změně nálady a atmosféry snímku. A přestože se film pocitově překlopí, úsměvné, zábavné, smutné i niterné scény se střídají až do výborného konce. Na rozdíl od Whiplashe jsem sice nebyl tolik stržen (příběhem či rytmem), ovšem nechal jsem se postupně okouzlit, řádně dojmout (!) a tuhle neobyčejnou podívanou si užil na 5*. „Nevyhazujte mě.“ - „Je konec! Je mi líto, Sebe.“ - „Jsou Vánoce!“ - „Ano, viděl jsem výzdobu. Hodně štěstí v Novém roce.“ ()

Spiker01

Jubilejní stý komentář u tohoto kousku začnu tím, že se jedná o, stejně jako loni u the Big Short, nejlepší film co jsem letos zatím viděl. HAHA a nyní i bez humoru mohu říci, že ačkoliv nejsem muzikálový nadšenec a krom Moulin Rouge jsem nic zásadního neviděl, La la Land mě k sobě připoutal už od nápaditého začátku a ačkoliv se závěrečný akt poměrně táhl, úplný závěr mě zase téměř natrvalo zarazil do nekomfortní sedačky pražské Lucerny. Miles Teller byl v režisérově prvotině Whiplash skvělý, ovšem zde si ho naprosto nedokážu představit a bez výtečného dynamického dua by ten film byl né-li poloviční. Ryan Gosling je, co se týče uvěřitelnosti a určité neprůhlednosti, jistota a ačkoliv jsem s ním už viděl několik filmů, do kterých se příliš nehodil, absolutně si nedovedu představit nikoho lepšího, kdo by tak výborně a flexibilně sekundoval oscarové Emmě Stone, v jejichž obřích kukadlech jsem se ztratil hlavně v Birdmanovi a nejen tam. Druhým středobodem filmu je vymazlená choreografie v kombinaci s režisérskou vůlí natočit něco neotřelého a zároveň bezprecedentního, jejíž každý záběr ladí a koresponduje s výtečnou kamerou, která jestli toho zlatýho plešouna nezíská, tak už fakt nevím (získalo! :D). Tomuhle nemůže konkurovat ani dvojnásobný vítěz Roger Deakins ani Arrival jakožto největší želízko v ohni. Damien Chazelle se u mě stává dalším filmařem, u něhož budu sledovat každý nadcházející projekt, ať už bude o čemkoliv. 9/10...[4.1.2016_ČSFD projekce_kino Lucerna] ()

xxmartinxx

OK film. I když veškeré jeho kvality spočívají v samotném rozhodnutí takový film udělat (a v obsazení sympatických herců do těch nesympatických rolí), plus ve vykrádání... tedy pardon... ve "skládání poct" muzikálové tradici. Nikdy ve výjimečnosti, nápaditosti nebo překvapivosti zpracování. Vlastně je trochu překvapivý - tím, jak moc vypadá přesně tak, jak jsem si ho představoval. Snad až na nepříjemnou rychlost, která mi nedovolovala se napojit na postavy. Nálady ubíhají rychleji než dny v týdnu (natož roční období - proč vůbec tuhle prvoplánovost vytahovat, když se jí nakonec ten film ani nedrží?) PS: Muzikál bez jediný zapamatování hodný skladby? Docela fail. ()

Zajímavosti (58)

• Radiová stanice KJAZZ, o které mluví Mia (Emma Stone), je skutečná. Vysílá na frekvenci 88.1 v Kalifornii a provozuje ji California State University. (jirka.jindra11)
  • Scéna s písní "Another Day of Sun" se odehrává na tomtéž úseku losangeleské dálnice, kde v akčním hitu Nebezpečná rychlost (1994) přeskakoval autobus její nedokončenou část. (NIRO)