Režie:
Damien ChazelleScénář:
Damien ChazelleKamera:
Linus SandgrenHudba:
Justin HurwitzHrají:
Ryan Gosling, Emma Stone, J.K. Simmons, Finn Wittrock, John Legend, Rosemarie DeWitt, Jason Fuchs, Sonoja Mizuno, Jessica Rothe, Candice Coke, Hemky Madera (více)Obsahy(2)
Moderní pojetí klasického hollywoodského milostného románu umocněné skvělými písničkami doprovázenými velkolepými tanečními čísly líčí vášnivý milostný vztah od něžného vzrušení rozvíjející se lásky až po trpké zklamání z velkých ambicí. (Freeman Ent.)
Videa (26)
Recenze (1 154)
Odstrašujúci muzikálový kúsok robí z režiséra Damiena Chazellea zaslúžene jedného z najhorších tvorcov. Bude rozhodne zaujímavé sledovať, kam jeho kroky budú ďalej smerovať. Aby sme sa jeho počinom vyhli. Som mierne na rozpakoch a neviem, čo si myslieť. Počul a čítal som niekoľko názorov a vysvetlenie, prečo určité veci vo filme vyzerajú ako vyzerajú a prečo sa stalo to a ono.a znie to ako tak logicky, veľa to vysvetľuje, ale rovnako si myslím, že by táto omáčka nemala byť pre potešenie z muzikálu zásadná. Podľa mňa je to bez ďalšieho vysvetľovania film na polceste a za mňa má VEĽKÝ problém vtiahnuť diváka do deja. Hneď prvá tanečná scéna mi neprišla vôbec dobrá a celkovo sa začiatok až dosť ťahal. Ryan Gosling by sa mohol tentoraz tak nejako viac snažiť, ale oproti nemu zvodná Ema Stone bola jedinou pozerateľnou vecou a tie jej veľké očiská mi vždy rozopínajú zips na nohaviciach. ()
Zeby po dlhej dobe svitala v krajine snov nadej na nove, dokonale filmove herecke duo, ktoreho vzajomna zohratost robi ich spolocne chvile pred kamerou ked uz nie nezabudnutelnymi, tak aspon divacky velmi vdacnymi...?!? Crazy,stupid love a La La Land su v tomto smere viac ako radostnym prislubom. Here' s to them...! ()
„Chceš zůstat na další?“ - „Ne, měli bychom jít.“ Chazelle si u mě Whiplashem nasadil laťku pořádně vysoko a…nezklamal mě! Technická stránka je vypiplaná, příběh dostatečně nosný, herecké duo sehrané. Snímek se může plně opřít o skvěle zvládnuté žánrové pilíře jako taneční choreografii, chytlavou hudbu (těch písní je tu sice přehršel, ale hned několik bylo opravdu výrazných) a v neposlední řadě nevtíravý zpěv. A když už jsem u té otázky žánru…pro někoho byl ten přechod od muzikálu k hudebnímu filmu hůře přijatelný, mně ovšem přišel až překvapivě plynulý, a to kvůli změně nálady a atmosféry snímku. A přestože se film pocitově překlopí, úsměvné, zábavné, smutné i niterné scény se střídají až do výborného konce. Na rozdíl od Whiplashe jsem sice nebyl tolik stržen (příběhem či rytmem), ovšem nechal jsem se postupně okouzlit, řádně dojmout (!) a tuhle neobyčejnou podívanou si užil na 5*. „Nevyhazujte mě.“ - „Je konec! Je mi líto, Sebe.“ - „Jsou Vánoce!“ - „Ano, viděl jsem výzdobu. Hodně štěstí v Novém roce.“ ()
Jubilejní stý komentář u tohoto kousku začnu tím, že se jedná o, stejně jako loni u the Big Short, nejlepší film co jsem letos zatím viděl. HAHA a nyní i bez humoru mohu říci, že ačkoliv nejsem muzikálový nadšenec a krom Moulin Rouge jsem nic zásadního neviděl, La la Land mě k sobě připoutal už od nápaditého začátku a ačkoliv se závěrečný akt poměrně táhl, úplný závěr mě zase téměř natrvalo zarazil do nekomfortní sedačky pražské Lucerny. Miles Teller byl v režisérově prvotině Whiplash skvělý, ovšem zde si ho naprosto nedokážu představit a bez výtečného dynamického dua by ten film byl né-li poloviční. Ryan Gosling je, co se týče uvěřitelnosti a určité neprůhlednosti, jistota a ačkoliv jsem s ním už viděl několik filmů, do kterých se příliš nehodil, absolutně si nedovedu představit nikoho lepšího, kdo by tak výborně a flexibilně sekundoval oscarové Emmě Stone, v jejichž obřích kukadlech jsem se ztratil hlavně v Birdmanovi a nejen tam. Druhým středobodem filmu je vymazlená choreografie v kombinaci s režisérskou vůlí natočit něco neotřelého a zároveň bezprecedentního, jejíž každý záběr ladí a koresponduje s výtečnou kamerou, která jestli toho zlatýho plešouna nezíská, tak už fakt nevím (získalo! :D). Tomuhle nemůže konkurovat ani dvojnásobný vítěz Roger Deakins ani Arrival jakožto největší želízko v ohni. Damien Chazelle se u mě stává dalším filmařem, u něhož budu sledovat každý nadcházející projekt, ať už bude o čemkoliv. 9/10...[4.1.2016_ČSFD projekce_kino Lucerna] ()
OK film. I když veškeré jeho kvality spočívají v samotném rozhodnutí takový film udělat (a v obsazení sympatických herců do těch nesympatických rolí), plus ve vykrádání... tedy pardon... ve "skládání poct" muzikálové tradici. Nikdy ve výjimečnosti, nápaditosti nebo překvapivosti zpracování. Vlastně je trochu překvapivý - tím, jak moc vypadá přesně tak, jak jsem si ho představoval. Snad až na nepříjemnou rychlost, která mi nedovolovala se napojit na postavy. Nálady ubíhají rychleji než dny v týdnu (natož roční období - proč vůbec tuhle prvoplánovost vytahovat, když se jí nakonec ten film ani nedrží?) PS: Muzikál bez jediný zapamatování hodný skladby? Docela fail. ()
Galerie (60)
Zajímavosti (58)
- Radiová stanice KJAZZ, o které mluví Mia (Emma Stone), je skutečná. Vysílá na frekvenci 88.1 v Kalifornii a provozuje ji California State University. (jirka.jindra11)
- Když Sebastian (Ryan Gosling) čeká na Miu (Emma Stone) před budovou kina, můžeme za ním vidět plakáty k filmům Radio Patrol (1932), Sbohem, armádo (1932) a Rebel bez příčiny (1955). (Shizle)
- Scéna s písní "Another Day of Sun" se odehrává na tomtéž úseku losangeleské dálnice, kde v akčním hitu Nebezpečná rychlost (1994) přeskakoval autobus její nedokončenou část. (NIRO)
Reklama