Reklama

Reklama

Chlap na střídačku

Trailer 1

Obsahy(1)

Již patnáct let št'astně vdaná Zuzana jednoho dne zjistí, že má její manžel Jiří delší dobu poměr s jinou ženou. Zuzana neváhá a rozhodne se svou sokyni Lenku navštívit a učinit jí tak trochu netradiční návrh. Její plán je přímo skandální. Navrhne jí totiž, že si rozdělí péči o Jirku a udělají z něj tak chlapa na střídačku. Lenka nakonec souhlasí a obě ženy představí tento nový způsob života Jirkovi. Tedy spíše ho postaví před hotovou věc. Co se všem zdá zpočátku jako perfektní plán, tedy jeden týden se svou ženou, ten druhý zase s milenkou, se nakonec může ukázat jako noční můra pro všechny. (Bohemia MP)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (226)

rublik05 

všechny recenze uživatele

Upřímně řečeno už dlouho jsem neviděl tak trapnou komedii. Už od samého začátku je jasné, že tohle bude opravdu peklo, kdy i přes relativně slibné herecké obsazení se nedočkáme prakticky žádného kvalitního humoru, pouze několika nevkusných sexistických narážek, ze kterých mi bylo opravdu stydno. Snad jediná věc, co stojí za zmínku, je celkem příjemná uvolněná atmosféra a náš nejlepší poprcávač Jiří Langmajer, kterému tyhle role prostě jdou. Jinak ale vůbec nechápu, proč měl někdo potřebu něco takového točit. Tohle je přesně jeden z důvodů, proč je naše kinematografie přesně tam, kde je. 1/10. ()

kajas 

všechny recenze uživatele

Velice by mě zajímalo, co za účinkování v téhle... věci Langmajerovi, Chýlkové a paní Janžurové slíbili. Jestli populární a skutečně dobré herce zaujala možnost vyzkoušet si remake francouzské komedie, nebo spíš možnost totálně se odvázat a improvizovat na vděčné téma milostného trojúhelníku. Tohle přece nemohlo mít opravdový scénář. Tak amorální bizár, že jsem se několikrát zasmála nahlas. ()

Reklama

Brtniik 

všechny recenze uživatele

Viděl jsem v kině. No, ne že bych se nezasmál, ale celkově to není příjemný film. Nerad bych moralisoval, ale nemohu se zbavit dojmu, že adoruje nevěru. Také ženy staví do nezáviděníhodného světla. Myslím za tu permanentní vypočítavost a pohříchu latentní nevraživost. Ušlo mi, zda je manželka tak osvícená (či snad unuděná), že se míní podělit o chotě, či se tváří vstřícně, ale dělá vše proto (např. děti odeslané k milence), aby se záletník vrátil. Proto mne fascinuje, jak ochotně se druží s milenkou a dokonce s ní leze do vany... Ovšem jak milenku pozve na pyžamovou párty, to mi tedy zatrnulo – to byla silná káva – vzpomněl jsem na fenomenální Čas sluhů. Bohužel ta potupa dějem jen tak nějak proletěla. Odveta byla jen pro zasmání. Milenka: že by to byla krasavice, to se říci nedá, z čeho žila (do antíku nepáchla noha a uživit bylo třeba i zaměstnance), co její osobní život – nechtěla mít někoho vlastního - rodinu? Dětičky: Dceruška mi připomněla Jindřišku z Pelíšků, ale měla malinko prostoru, čili nešlo si ji oblíbit, spíš se jevila jako fracek. Bratříček: poslední dobou klasika - lehký retard zpotvořený brýlemi. O plochých zúčastněných jsme se v plochém ději téměř nic nedozvěděli a nebylo možné si je oblíbit anebo alespoň s nimi cítit. --- Tvůrcové se snažili zahrát na všechny struny (čtyřprocenťáci atp.), ale vznikla tím podivná kakofonie. Vrcholem byly v podstatě vtipné zmatky, kdy si Langoš neuvědomil, kde zrovna přebývá, ale cítil jsem se manipulován, když se po prozření tloukl pěstí do přilby – nemohl se mi nevybavit kultovní Mrazík... O všelikých účelových lascivnostech ani nemluvě. Podivný, umělohmotný, nehezký, amorální film - nedoporučuji. Edit: Pročítaje Matti_ho komentář jsem si vzpomněl na co jsem zapomněl. Vysvobozující mrtvička, neviděli jsme to v Teorii tygra? ---- Docela nápaditý plakát. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Na Langošovy trampoty se vždycky rád kouknu, ovšem poprcávání už bylo dost. Bohužel jedna z těch trapnějších českých komedií, u kterých jsem se párkrát zasmál, ale mnohem častěji mi bylo studno. PS : Takřka většina herců tu má velmi nedůstojné role...50% ()

Matty odpad!

všechny recenze uživatele

Chlapa na střídačku v mých očích definuje scéna, ve které Ivana Chýlková při čekání na tramvaj diktuje do mobilu zprávu „Moje zvlhlá mušlička se chvěje rozkoší“ a Jiří Langmajer jí na to odepisuje „Tvrdne mi kašpárek“.___Je to film od začátku do konce tak důsledný ve své nevtipnosti, nedějovosti, inscenační topornosti a kašlání na jakýkoliv rytmus a komediální timing, že mi už někdy po dvaceti minutách (těch minut je reálně celkem 109, pocitově nekonečně mnoho) vzal veškerou vůli k životu. Varováním měla být hned úvodní scéna, ve které si hlavní hrdinka tiskne printscreeny manželovy smskové komunikace s milenkou. Dál je smysluplnost jednání postav už jenom menší.___ Chlap na střídačku v podstatě tvrdí, že neproblematické soužití mezi muži a ženami není možné. Alespoň ne bez lží, podvádění a manipulace. Vztah mezi postavami Chýlkové a Langmajera je očividně vyčpělý, ani jeden z partnerů v něm není spokojený, nesnášejí se, ale namísto toho, aby jej ukončili (protože je přece nesmysl, jak dí její ženina matka, „rozvádět se kvůli malichernosti“), začnou si dělat strašné naschvály. S nápadem na „střídavou péči“ sice přijde manželka (muž chce milenku opustit), ale ta pak manželův společný čas s milenkou různě sabotuje, aby si nemohl užívat s cizí ženou. Takže vlastně z její strany nejde o přistoupení na kompromis, ale o záminku k pomstě. Nevěrný byl sice manžel, ale po většinu filmu je paradoxně stavěn do pozice oběti dvou nevyzpytatelně jednajících žen (jejich emocionální labilita je oproti mužově racionálnímu přístupu hodně zdůrazňována), z nichž ho každá chce jen pro sebe. ___ Záškodnická činnost obou žen z větší části spočívá v tom, že muži dopřávají buď hodně sexu, nebo žádný (dojde i na několikaminutovou střihovou sekvenci, ve které Lucie Žáčková rukou nebo pusou uspokojuje Langmajera). Na ničem jiném než na souložení tady vlastně vztahy založené nejsou. Většina postav v dohodnutém vztahovém trojúhelníku po většinu času trpí, ale protože je to jedna zákeřná sadistická svině vedle druhé (protivné a sprosté jsou i děti ústředního páru, které se nezdráhají říct babičce do očí, že vypadá hnusně, a svým rodičům pokládají dotazy typu „ty budeš strkat pindíka do pipinky té paní?“), pokračují v tom, že si navzájem dělají hnusné věci a natahují stopáž vatovými dialogy. ___ V zásadě je to příběh dvou psychopatek a jednoho muže příliš slabého na to, aby se jim vzepřel (nejspíš proto, že je vysokoškolským pedagogem, který si před spaním čte Násilí od Žižeka). Dokonce i po tom, co se jej manželka pokusí otrávit karbanátkem připraveným z psích konzerv a prošlých jater (protože máloco je tak legrační jako zánět žaludku, žeano), zmůže se jen na předstírání mrtvičky… Přehlídku monstrózních postav doplňuje Iva Janžurová coby tchyně, která si se zvráceným potěšením opakovaně přehrává domácí porno se svým zetěm a jeho milenkou. Martin Pechlát pak hraje jednu ze dvou karikatur gayů (kteří jsou definováni jen svou homosexualitou) a svou sexuální frustraci dává najevo tím, že na celou kavárnu křičí „SEX!“. Je to dokonce tak špatné, že nepomáhá ani Pavel Nový s motýlkem, který to rozjede během scény „divokého“ večírku.___Pokud existuje peklo, věřím, že tam ve smyčce pouštějí tenhle film. () (méně) (více)

Galerie (25)

Zajímavosti (7)

  • Při závěrečných titulcích hraje píseň „Mrtvej chlap“, kterou nazpívali Jiří Langmajer a Marta Jandová. Její text napsal režisér a upravovatel původního francouzského scénáře Petr Zahrádka. Další použitou písní je krátký úryvek „Okno mé lásky“ od Petra Jandy a kapely Olympic. (noelcoward73)
  • Když si jeden večer Jiří (Jiří Langmajer) čte v posteli knihu, tak mu Lenka (Lucie Žáčková) řekne, že ruší a aby tedy otáčel stránky potichu. Pak je lehce vidět, jak Jiří otočí stránku zleva doprava, což by šlo třeba v Izraeli, kde se píše zprava doleva. (noelcoward73)

Reklama

Reklama