Režie:
Michal SamirScénář:
Michal SamirKamera:
Milan ChadimaHudba:
Jiří BurianHrají:
Jakub Prachař, Tereza Ramba, Ondřej Sokol, Sabina Remundová, Ester Geislerová, Ivana Chýlková, Igor Bareš, Naďa Konvalinková, David Prachař, Jakub Jenčík (více)Obsahy(1)
Pavlovi (Jakub Prachař) sice táhne na čtyřicet, ale stále ještě úplně nedospěl. Bydlí s mámou a chybí mu odvaha dělat v životě to, co by ho skutečně naplňovalo. Tu získá až ve chvíli, kdy potká svou dětskou lásku Terezu (Tereza Ramba) a prožije s ní dobrodružnou noc. Tereza však není připravena opustit svůj dosavadní život pro někoho, kdo podle ní není opravdový chlap. Pavel se tedy rozhodne se přesně takovým chlapem stát. Přihlásí se na výcvikový tábor v Tatrách vedený Weisnerem (Ondřej Sokol), který vyučuje vše od sekání dříví po svádění žen. Podaří se Pavlovi překonat sama sebe a stát se chlapem, po kterém Tereza touží? (Bioscop)
(více)Videa (4)
Recenze (153)
Dám tomu dvě, protože si myslím, že film, jehož "příběh" je totálně vycucaný z prstu a nedává vůbec žádný smysl, si víc nezaslouží. Tím spíš, ža zrovna nehýří ani vtipnými momenty. A potenciálně zajímavé scény (medvěd) zabíjí naprosto rutinní režií. Přesto ale musím říct, že se mi na to nekoukalo tak špatně jako na některé jiné rádobykomediální sračky z posledních let. Za nikoho mi nebylo trapně, Prachař a Sokol jsou OK a Terezka je tady nejvíc cute minimálně od koupací scény v Bobulích (nebo šukací scény v Rafťácích, vyberte si). Na hodinku a půl zabití času v letním kině to bohatě vystačí. ()
Jakub Prachař má obrovskou výhodu, že existoval člověk jménem Ilja Prachař. Jeho děda byl kabrňák a milovaný herec, a Jakub má v sobě hodně z něj. To stejné sice neplatí o Davidovi (v divadle je výborný), spíš naopak bych ho řadil mezi nejméně oblíbené lidi, a ještě víc pak po uniklých informacích o tom, jak se choval k Lindě. Komedie z Tater nabízí současný český standard - hloupý scénář, naivní berličky v ději když už ani debilní scenárista neví kudy kam, otravné postavy (v tomto případě Konvalinková, Chýlková, Remundová, Bareš) a velmi nevěrohodné posuny v ději. Na druhou stranu, Tereza Voříšková je tu po dlouhé době příjemná, milá, půvabná. Sokol z toho mohl dostat mnohem víc, škoda že mu postavu nenapsali líp. Zase to napíšu, ale jsou bohužel i horší české současné filmy. ()
Podivný miš maš průměrně blbého českého filmu a dobrodružného strhujícího filmu. Mohla to být paráda: sympatický hrdina Prachař, skvělý Sokol, překrásná příroda, divá zvěř, Terezka jako ozdoba a překrásná scéna s medvědem a pokora k přírodě. Bohužel do toho nějaký český chudák musel vmíchat nesympatickou matku s autistickým chlapečkem a podobně trapné artové snahy či telenovelácké pindy nespokojené ženské. Kdyby to bylo víc napínové a víc vtipné, mohla to být pecka. Zůstala jen romantika a sem tam pěkná scéna především díky přírodě. ()
Za mě rozporuplný film. Samotný námět je OK, Prachař stále žije u své matky a když potká svou dětskou lásku, tak se rozhodne být chlapem. Ale v okamžiku, kdy bych čekal smršť vtipu při zocelování mužů v Tatrách, tak naopak filmu dojde dech. Překvapivě se hlášky nekonají, většina postav z tábora takřka mžikem mizí. Na druhou stranu dětské flashbacky a vztah k tátovi jsou vlastně fajn. I tak to tento mix prostě u mě na více než dvě hvězdy nedotáhne. ()
Další tuzemské něco, které vlastně není vůbec ničím. Tohle ploché hledání chlapa v nesympatickém Jakubu Prachařovy není ani komedie (dělal jsem si poctivě čárky, kolikrát jsem se upřímně zasmál a na konci jsem napočítal jednu), ani romantika (jasně, vezmou se a budou šťastní až do smrti), ani dobrodružství (a nepomůže tomu ani medvěd, ani Tatry, ani po poslední dírku utáhlé pohorky), ani nic jiného. Buď chlap! je, protože ho někdo natočil a tím to celé taky končí. ()
Galerie (53)
Zajímavosti (5)
- Ve filmu hraje David Prachař otce Jakuba Prachaře (Pavel). I ve skutečnosti je David otcem Jakuba. (Zix.)
- Při natáčení scén s medvědem bylo zvíře za plůtkem s elektrickým proudem. Herci uvedli, že poslední den natáčení zjistili, že v něm žádný proud nebyl. (Olík)
- Pavel (Jakub Prachař) před každým pořízením snímku fotoaparátem na kinofilm převine páčkou film na nové políčko. Takto ale žádný fotograf nefotí – film posouvá hned po pořízení předchozího snímku. (blondak16)
Reklama